Корзина (0)
Ваша корзина пуста!

Пользовательское соглашение

Ця угода користувача (далі – Угода) визначає принципи взаємодії сторін при пропонуванні до замовлення товарів (послуг) і їх придбанні на web-сайт, що має адресу https://mycactus.com.ua в мережі Інтернет (далі – Iнтернет-магазин), та/або через мобільні додатки.

Адміністратором Iнтернет-магазину Cactus, що визначає основні умови пропонування товарів (послуг) та їх замовлення і придбання, є ФОП Кірічко М.А.

Продавцем в інтернет-магазині Cactus є Адміністратор, а також інші суб’єкти господарювання, що розміщують пропозиції щодо замовлення товарів на умовах, визначених Адміністратором, і уклали для цього з ним відповідну угоду (продавці Cactus та інші).


1. РЕЄСТРАЦІЯ. ПРОФІЛЬ КОРИСТУВАЧА 


1.1. Користувачем (Покупцем) може бути фізична особа, яка досягла 18-річного віку і володіє повною дієздатністю, зацікавлена в замовленні і придбанні товарів для особистого некомерційного використання (споживання).

1.2. Для здійснення покупок відвідувачеві необхідно пройти реєстрацію в інтернет-магазині Сactus: заповнити реєстраційну форму або авторизуватися через одну із зазначених соціальних мереж.

1.3. До здійснення реєстрації відвідувач інтернет-магазину Сactus може ознайомитися з правилами і умовами, викладеними на Сайті, ознайомитися з товарними пропозиціями, переглядати товари (послуги) тощо, без можливості здійснити оформлення замовлення і набути статусу Покупця.

1.4. Реєструючись, Користувач: погоджується з умовами взаємодії з Адміністратором, викладеними в цій Угоді та розділах (на сторінках) Сайту; гарантує, що зазначені ним дані (П.І.Б., мобільний телефон, e-mail та ін.) є правдивими; погоджується на передачу Адміністратору своїх персональних даних, їх обробку, зберігання, передачу і використання, в тому числі третіми особами, які залучаються для виконання замовлень.

1.5. Дані Користувача, що використовуються в подальшому при здійсненні та/або виконанні його замовлень як Покупця, зберігаються Адміністратором і відображаються в розділі «Особистий кабінет».

1.6. Оформлюючи замовлення, Покупець підтверджує свою згоду з усіма умовами здійснення покупок в інтернет-магазині Сactus і принципами взаємодії сторін, викладеними в цій Угоді та на Сайті.

1.7. Для отримання окремих можливостей або виконання окремих замовлень (як то спрощена процедура оплати банківською карткою чи інші особливі умови отримання товару (послуги) чи його оплати, повернення коштів за повернутий товар (послугу) в разі скасування угоди купівлі-продажу тощо) від Покупця може потребуватися вчинення додаткових дій та/або надання додаткових даних (документів), в тому числі, але не виключно: надання інформації про адресу проживання; надання реквізитів банківського (карткового) рахунку для перерахування коштів; паспортні дані; реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП). 

1.8. Покупець, протягом всього строку здійснення покупок в інтернет-магазині Сactus (використання Сайту), має право змінювати та доповнювати надані ним дані.

 

2. ПРОПОНУВАННЯ ТОВАРІВ (ПОСЛУГ)


2.1. В інтернет-магазині Сactus пропонуються до замовлення і придбання товари категорії косметичні засоби та супутні послуги. Товари (послуги) пропонуються в постійному каталозі, для здійснення щоденних покупок.

2.2. Товари також можуть пропонуватися в Акціях. Придбання товарів, пропонованих в рамках Акцій, регулюється положеннями цієї Угоди, з урахуванням наступного: до замовлення пропонується певний асортимент на особливих умовах; умови, на яких товари пропонуються до придбання в рамках Акцій, діють протягом обмеженого проміжку часу: від декількох годин до декількох днів.


3. УМОВИ ПРИДБАННЯ 


3.1. Інформація про Продавця (реквізити суб’єкта господарювання) конкретного товару (послуги) вказується в супровідних документах, що підтверджують факт передачі товару (послуги) Покупцеві.

3.2. Відомості про конкретний товар та його вартість визначаються Адміністратором. 3.3. Загальні умови придбання товарів та виконання замовлень також можуть зазначатися в окремих розділах (на сторінках) Сайту. Умови придбання конкретного товару або виконання замовлення також можуть вказуватися у картці товару та/або на сторінці оформлення замовлення.

3.4. Адміністратор та кожен Продавець докладають максимум зусиль для надання інформації про товар якомога точніше. Однак з технічних причини не виключені ситуації, при яких інформація може містити неточності або виглядати неповною. Для повноти відображення інформації про товар Адміністратор/Продавець має право виправляти помилки, змінювати або оновлювати інформацію про товар в будь-який час.

3.5. З огляду на специфіку візуального відображення різних товарів на екрані монітора (екрані мобільного пристрою), деякі кольори можуть незначним чином відрізнятися від кольорів реальних зразків.


4. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

 

4.1. Для оформлення замовлення Покупець обирає товар (його розмір, колір, інші активні характеристики, кількість), додає в кошик і відправляє заявку Адміністратору, натиснувши на кнопку «Оформлення замовлення» або «Швидке замовлення».

4.2. Оформлюючи і направляючи замовлення до виконання, Покупець підтверджує, що: він погоджується з усіма умовами придбання відповідного товару, викладеними в цій Угоді, розділах Сайту, картці товару, в кошику товарів, оформленню замовлення і беззастережно їх приймає; він ознайомився з інформацією про товар, наявністю (відсутністю) преференцій, знижок, особливими умовами оплати та/або доставки, умовами обслуговування тощо, отримав її в обсязі, достатньому для здійснення покупки; товар замовляється (придбається) ним добросовісно, для цілей особистого (некомерційного) використання.

4.3. Вміст кошика Покупця аналізується, і в залежності від кількості товарів, їх габаритів, груп сумісності, місця зберігання (складу), доступних способів оплати чи доставки, загальної вартості кошика тощо та з метою забезпечення оптимальних умов доставки, товари згруповуються у замовлення.

4.4. Кількість і вартість сформованих замовлень, а також вартість доставки кожного з них відображаються при завершенні оформлення/підтвердження Покупцем покупки. 4.5. Після отримання замовлення від Покупця Адміністратор здійснює його обробку і направляє підтвердження на електронну пошту: номер замовлення, замовлені товари, ціну, суму замовлення, особливості доставки.

4.6. Замовлення вважається прийнятим до виконання, а договір купівлі-продажу між Покупцем і Продавцем – укладеним, після отримання Покупцем повідомлення на адресу електронної пошти, вказану при реєстрації, з підтвердженням факту прийняття замовлення.

4.7. Продавець може відхилити замовлення в разі фактичної відсутності товару на складі, шляхом надсилання повідомлення Покупцю на електронну пошту (або в інший спосіб). В такому випадку права і обов’язки сторін, пов’язані з продажем, доставкою і передачею замовленого товару Покупцю і його оплатою, припиняються, а вартість товару, оплачена Покупцем банківською картою онлайн, повертається на карту, з якої була проведена оплата.

4.8. Покупець може перевірити хід виконання замовлення в розділі «Особистий кабінет», підрозділі «Історія замовлень».


5. ЦІНА ТА УМОВИ ОПЛАТИ


5.1. Ціна товару (послуги) вказується в українській гривні, визначається з урахуванням податкового статусу Продавця і не включає вартість доставки.

5.2. Продавець має право в односторонньому порядку без попередження змінювати ціни товарів, що пропонуються до придбання. Зміна ціни не допускається після того, як замовлення було прийняте Продавцем до виконання, а Покупець отримав відповідне повідомлення (підтвердження).

5.3. Доступні Покупцям способи оплати товарів та/або послуг (банківською карткою при оформленні замовлення, в терміналі самообслуговування, за допомогою банківського переказу, при отриманні тощо) можуть залежати від технічних можливостей та комерційних домовленостей Адміністратора з фінансовими партнерами онлайн-майданчика Cactus.

5.4. Спосіб здійснення оплати обраних Покупцем товарів та/або послуг визначається за погодженням з Продавцем та вказується в картці товару(послуги)/на сторінці оформлення замовлення.

5.5. Додаткова інформація, пов’язана зі здійсненням оплати банківською карткою на Сайті, оплати за допомогою банківського переказу чи при отриманні, викладена в розділах «Оплата» та доповнюється Адміністратором по мірі додавання нових сервісів для користувачів онлайн-майданчику Cactus.

5.6. У разі виявлення зловживання з боку Покупця правами, наданими йому як споживачеві законодавством та цією Угодою (замовлення в обсягах, що перевищують звичайні потреби споживачів, одночасне замовлення партії товарів, що мають один артикул, але різні розміри/кольори та ін.) або досягнення відсотку скасувань, відмов і повернень, що перевищує встановлений Адміністратором, Адміністратор (Продавець) має право обмежити допустимі способи оплати для Покупця і вимагати виключно передоплати банківською картою в момент оформлення замовлень.

5.7. Інформація про встановлений Адміністратором відсоток скасувань, відмов і повернень, досягнення якого є підставою для обмеження способів оплати, може розміщуватись у відповідних розділах на Сайті або надаватись Покупцю на його запит до Адміністратора.

5.8. Товар на момент його передачі, а послуга на момент звернення Покупцем з вимогою про її надання, повинні бути повністю оплачені (за винятком випадків оформлення угоди купівлі-продажу з оплатою при отриманні у відділенні Нової Пошти, що дозволяє перевірити наявність товару у посилці перед повною оплатою).


6. ДОСТАВКА ТОВАРУ


6.1. Доставка здійснюється за допомогою сервіса Нова Пошта по всій території України за винятком АР Крим і територій проведення АТО.

6.2. При оформленні замовлення Покупець може самостійно вибрати вид доставки із варіантів, запропонованих на онлайн-майданчику Cactus (кур’єрська доставка, отримання у відділенні служби доставки тощо).

6.3. Доступні Покупцям способи (варіанти) доставки можуть визначатися технічними можливостями та комерційними домовленостями Адміністратора/Продавця з логістичними партнерами. Орієнтовний строк доставки вказується в картці товару та зазвичай становить 1-3 робочих дні за винятком офіційних державних свят.

6.4. Вартість доставки замовлення визначається відповідно до тарифів на доставку, розміщених в картці товару/на сторінці оформлення замовлення, а також з урахуванням того, чи організовує доставку Продавець на самостійно визначених або уніфікованих (продавці Cactus) умовах онлайн-майданчику Cactus, і чи є Покупець учасником тієї чи іншої програми лояльності. При замовленні від 2000 грн послуги доставки Новою Поштою надаються безкоштовно.

6.5. Покупець оплачує вартість доставки замовлення як окремої послуги, що надається йому додатково. Послуга доставки вважається наданою в момент отримання замовлення Покупцем. Покупець погоджується, що вартість доставки замовлення як окремо наданої послуги не підлягає поверненню у випадках, коли Покупець повертає товар і йому повертається раніше оплачена вартість товару відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів».

6.6. Замовлення вважається виконаним Продавцем в момент його фактичної передачі Покупцеві під підпис. Для отримання замовлення Покупцю необхідно пред’явити документ, що посвідчує особу.

6.7. Право власності на товар та пов’язані з ним ризики переходять від Продавця Покупцеві в момент передачі товару. Підтвердженням переходу права власності на товар є підпис Покупця в накладній (квитанції, реєстрі доставки тощо), наданій Продавцем, службою доставки або кур’єром.

6.8. Покупець має право порушити цілісність упаковки товару, провести детальний огляд та тестування, а також розпорядитися товаром в будь-який інший спосіб на власний розсуд лише після його повної оплати. Дане положення не позбавляє Покупця прав, наданих Законом України «Про захист прав споживачів» щодо повернення товару належної і неналежної якості.

6.9. Передача Покупцеві товарів з їх оплатою у відділенні готівковими коштами та вартістю, що відповідно до вимог законодавства потребує його ідентифікації, здійснюється лише за умови проходження такої ідентифікації (пред’явлення та надання копії документу, що посвідчує особу та РНОКПП).

6.10. У період акцій учасникам програм лояльності можуть пропонуватися особливі умови доставки і повернення товарів тощо, розміщені на Сайті у відповідних розділах.


7. ГАРАНТІЙНІ УМОВИ


7.1. На товари, придбані на онлайн-майданчику Cactus, надається гарантія відповідно до чинного законодавства у сфері захисту прав споживачів та залежно від сервісної політики Продавця (виробника).

7.2. Гарантійним випадком є виявлення Покупцем недоліків та/або істотних недоліків товару в момент отримання замовлення (механічні пошкодження, некомплектність, дефект, термін придатности, що вже минув, тощо) або при експлуатації товару протягом встановленого строку гарантії.

7.3. Строк гарантії обчислюється з дня придбання товару, який вказується у відповідному документі (квитанція, гарантійний талон тощо), якщо інше не встановлено законодавством.

7.4. Загальними гарантійними зобов’язаннями Продавця є забезпечення здійснення додаткової знижки на товар з невеликим недоліком, безоплатної заміни товару - з істотним недоліком, а у випадку неможливості здійснити таку заміну - виплата компенсації за повернутий товар.

7.5. Адміністратор сприяє в розгляді звернень Покупців у зв’язку з настанням гарантійних випадків, в той час як забезпечення виконання гарантійних зобов’язань покладається на Продавця товару.

7.6. Правила взаємодії сторін при настанні гарантійних випадку детальніше викладені в окремих розділах (на сторінках) Сайту.


8. ОСОБЛИВОСТІ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ (З ІСТОТНИМ НЕДОЛІКОМ)


8.1. Покупець має право відмовитися від отримання товару при виявленні ним невідповідності (недоліку) в момент його отримання.

8.2. Повернення Покупцем товару, неналежну якість якого виявлено після отримання (в процесі експлуатації) протягом гарантійного строку, здійснюється в порядку, встановленому законодавством, і/або зазначеному Продавцем при наданні інформації про товар, а також в супровідних документах на товар, включаючи документи виробника.

8.3. Обов’язковою умовою повернення товару неналежної якості протягом гарантійного строку є встановлення офіційним/авторизованим сервісним центром наявності в цього товару істотного недоліку (такого, що не може бути усунутий шляхом здійснення ремонту у встановлений законодавством строк).

8.4. Вимоги Покупця щодо повернення товару неналежної якості з компенсацією його вартості задовольняються за умови дотримання ним порядку та умов взаємодії сторін при настанні гарантійного випадку: звернення із заявою в передбачений строк і спосіб, надання всіх передбачених документів, в т. ч. висновку сервісного центру, гарантійного талону, технічного паспорту тощо, надання реквізитів банківського (карткового) рахунку для перерахування компенсації та ін.

8.5. Договір купівлі-продажу вважається розірваним, а товар неналежної якості – повернутим, в день фактичного отримання такого товару за умови надання всіх передбачених документів.

8.6. Продавець має право відмовитися від приймання товару, відправленого Покупцем без надання передбачених документів, а також не розглядати заяву Покупця до усунення допущених ним недоліків. В такому випадку датою розірвання договору купівлі-продажу вважатиметься дата усунення Покупцем допущених недоліків.

8.7. У разі неусунення Покупцем недоліків протягом 1 місяця, зобов'язання Продавця щодо забезпечення збереження такого товару припиняються, і він має право розпорядитися товаром на власний розсуд. Продавець не зобов'язаний здійснювати зворотну відправку товару, заяву за яким оформлено неналежним чином.

8.8. Вимоги Покупця не підлягають задоволенню, якщо буде доведено, що дефекти товару виникли внаслідок порушення Покупцем правил користування товаром, умов його зберігання або умов повернення.


9. ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ. МАРКЕТИНГОВІ ЗАХОДИ


9.1. Адміністратор може пропонувати Покупцям участь в програмах лояльності і забезпечувати учасникам програм особливі умови оплати, доставки, повернення замовлень та інші спеціальні пропозиції. Програма лояльності може не розповсюджуватися на замовлення та придбання певних товарів, їх категорій тощо, про що Покупець може дізнатися з картки товару або при оформленні замовлення. 11.2. Адміністратор може проводити різні заходи (активності) для підтримки поінформованості Покупців про Cactus та товари, що пропонуються до придбання, а також для залучення нових Покупців.

9.2. До таких заходів можуть належати: конкурси, розіграші, надання бонусів і промокодів (знижки на майбутні покупки), інші спеціальні пропозиції.

9.3. Відповідні заходи можуть проводитися на Сайті та на сторінках Cactus у соціальних мережах (Facebook, Instagram).

9.4. Правила проведення та участі в таких заходах, а також умови отримання й використання заохочень (бонусів, винагород за участь в конкурсі тощо) публікуються на Сайті чи на відповідній сторінці соціальної мережі окремо.


10. КЛІЄНТСЬКА ПІДТРИМКА


10.1. Адміністратор і Покупець підтримують зв'язок за допомогою електронної пошти, телефонного зв'язку (SMS), Viber, мобільних додатків, оголошень та/або повідомлень.

10.2. Адміністратор забезпечує інформаційний обмін Покупця з Продавцями та виступає посередником (медіатором) при розгляді звернень і врегулюванні претензій Покупців як споживачів.

10.3. Покупець здійснює зв'язок з Продавцем (стосовно властивостей товару, строків і методів доставки, у разі виникнення спірних питань тощо) за контактами, розміщеними у картці товару/у розділі «Контакти». Якщо така інформація відсутня, Покупець може звернутися до Адміністратора.

10.4. Якщо Покупець бажає відмовитися від розсилки інформації від Cactus, що має рекламний характер, він може звернутися до служби підтримки або відписатися самостійно.


11. ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ


11.1. Персональні дані можуть включати (але не обмежуються цим): адресу електронної пошти, прізвище, ім’я, по-батькові, номер телефону, адресу проживання (доставки), дату народження, зображення обличчя (фото), перелік замовлень, зроблених на Сайті, інформацію (в т.ч. фото), розміщену у відгуках/коментарях на Сайті, паспортні дані та РНОКПП, реквізити банківської картки/банківського (карткового) рахунку, файли cookie та дані про використання.

11.2. Адміністратор має право на обробку персональних даних Покупців – будь-яку дію або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем.

11.3. Адміністратор може збирати інформацію, яку веб-переглядач Покупця надсилає щоразу, коли останній відвідує Сайт (далі – Дані про використання).

11.4. Дані про використання можуть містити таку інформацію, як адреса інтернет-протоколу комп'ютера Покупця (наприклад, IP-адреса), тип браузера, версія браузера, сторінки Сайту, які відвідує Покупець, час і дата відвідування, час, витрачений на ці сторінки, унікальний ідентифікатор пристрою та інші діагностичні дані.

11.5. Адміністратор використовує файли cookie та аналогічні технології відстеження, щоб відстежувати діяльність Сайту та активність Покупців при його відвідуванні.

11.6. Файли cookie надсилаються у веб-переглядач із веб-сайту та зберігаються на пристрої Покупця. Покупець може налаштувати свій веб-переглядач та відмовитися від всіх файлів cookie або вказати, коли файли cookie можуть надсилаються. Однак, якщо Покупець не приймає файли cookie, він втрачає можливість користуватися деякими елементами Сайту.

11.7. Адміністратор має право обробляти зібрані персональні дані для наступних цілей: реєстрація Покупця на онлайн-майданчику Cactus; забезпечення роботи Сайту; повідомлення Покупця про послуги, новини і рекламні пропозиції шляхом відправки SMS, електронних повідомлень тощо; надання клієнтської підтримки; обробка замовлення, зроблених Покупцем на онлайн-майданчику Cactus, і передача даних відповідним партнерам, підприємствам і службам, які здійснюють доставку, забезпечують оплату тощо, для належного виконання замовлення; забезпечення реалізації господарських, цивільно-правових, податкових відносин та відносин у сфері, передбаченої статутними документами Адміністратора, ведення бухгалтерського обліку та здійснення операційної діяльності, необхідних для виконання замовлень Покупців.

11.8. Дані Покупців збираються та обробляються на території України у зв'язку з реалізацією товарів/наданням послуг на території України виключно та згідно з чинним законодавством України.

11.9. Адміністратор вживатиме всіх необхідних заходів, щоб гарантувати, що персональні дані Покупця будуть оброблятися надійно і відповідно до цих Правил користування Сайтом, та не будуть передані третій стороні, доки вона не забезпечить належні засоби контролю щодо захисту персональних даних.

11.10. Адміністратор має право на передачу та розголошення персональних даних Покупців у наступних випадках: здійснення юридичних зобов'язань ( у тому числі виконання Замовлення Покупця); запобігання або розслідування можливих правопорушень у зв'язку з використанням Сайту; надання інформації правоохоронним та іншим компетентним державним органам на їх запит, що відповідає вимогам чинного законодавства України; захист особистої безпеки Покупців або третіх осіб.

11.11. Адміністратор вживає всіх належних і достатніх заходів з метою захисту персональних даних Покупців, однак не може гарантувати їх абсолютну безпеку, зважаючи на особливості здійснення діяльності в мережі Internet.

11.12. Адміністратор може залучати треті сторони для виконання зобов’язань перед Покупцями та з метою покращення роботи Сайту, в тому числі, але не виключно, фінансових та логістичних партнерів (далі – Постачальники послуг).

11.13. Постачальникам послуг може надаватися доступ до персональних даних Покупців лише для виконання вищевказаних завдань та в об’ємі, достатньому для їх виконання. Постачальники послуг зобов’язані не розкривати і не використовувати персональних даних Покупців для інших цілей.

11.14. Адміністратор також може залучати Постачальників послуг для контролю та аналізу використання Сайту.

11.15. Адміністратор може використовувати Google Analytics – службу веб-аналітики, яка відслідковує та звітує про трафік Сайту, та може використовувати зібрані дані для контекстуалізації і персоналізації оголошень власної рекламної мережі. Політика конфіденційності Google розміщена за посиланням: https://policies.google.com/privacy?hl=uk.

11.16. Сайт може містити посилання на інші сайти, які мають інших власників та адміністраторів і які не пов’язані з Адміністратором. Якщо Покупець переходить за таким посиланням, його буде спрямовано на сайт третьої сторони. Адміністратор наполегливо рекомендує Покупцям знайомитися з політикою конфіденційності кожного сайту перед переходом.

11.17. Адміністратор не контролює та не бере на себе відповідальність за вміст, політику конфіденційності будь-яких сайтів або служб третіх осіб.

11.18. Якщо законним представникам дитини стало відомо, що Адміністратору були надані персональні дані дитини, такий законний представник повинен звернутися до Адміністратора із запитом про видалення таких даних. У такому випадку Адміністратор застосує заходи для видалення цієї інформації.


12. ІНШІ ПОЛОЖЕННЯ


12.1. Адміністратор має право без попереднього повідомлення вносити зміни в текст цієї Угоди. Зміни вступають в силу після їх публікації.

12.2. Зареєструвавшись на Сайті, Покупець надає свою згоду на отримання оновленої інформації, інформаційних бюлетенів з останніми новинами, новими надходженнями, спеціальними пропозиціями та оголошеннями про продаж через будь-які засоби зв'язку, включаючи електронні повідомлення (e-mail), SMS, Viber, Push-повідомлення.

12.3. Покупець відповідає за правдивість і достовірність інформації, що повідомляється ним Адміністратору, міститься в його відгуках/коментарях, і може бути притягнутий до відповідальності за надання та/або поширення недостовірної інформації, інформації образливого змісту та такої, якою порушуються/ можуть порушуватися права та охоронювані законом інтереси третіх осіб, незалежно від того, є вони користувачами, продавцями онлайн-магазина Cactus cosmetics чи ні.

12.4. Якщо Покупець з будь-якої причини бажає припинити покупки і видалити свій профіль, йому необхідно звернутися з цим питанням в службу підтримки.

12.5. В разі порушення умов цієї Угоди (у т.ч. замовлення товару для комерційної (підприємницької) діяльності (подальшого продажу)), Покупець повинен відшкодувати Адміністратору (Продавцю) збитки, пов'язані з таким порушенням.

12.6. Адміністратор залишає за собою право блокувати Покупця (позбавити його можливості замовляти і купувати товари), звертатися з відповідними заявами в правоохоронні органи і передавати їм дані такого Покупця в разі, якщо будь-які дії Покупця, на думку Адміністратора носять ознаки зловживання, шахрайства та/або можуть завдати шкоди інтересам інших покупців і/або третіх осіб.

12.7. Інформація про встановлений Адміністратором відсоток скасувань, відмов і повернень, досягнення якого є підставою для блокування Покупця, може розміщуватись у відповідних розділах на Сайті, доводитись Покупцю в розділі «Особистий кабінет» або повідомленнях про блокування, а також надаватись Покупцю на його запит до Адміністратора. редакція діє з 01.01.2020 р.